Door Christian Boxman op 14 april 2017

Voeg jij jouw betrokkenheid voor Olst-Wijhe bij onze stem?

Volgend jaar zijn er gemeenteraadsverkiezingen, dus ook in Olst-Wijhe. Een fraaie gemeente, die we graag samen goed houden. Dat kan alleen maar als we ons daar met elkaar voor inzetten en ons daarover uitspreken.

In Olst-Wijhe hebben wij als PVDA onze eigen vraagstukken. Scholen, wegen, winkelgebieden en andere ontwikkelingen die direct iets betekenen voor hoe we hier prettig wonen en leven. Vraagstukken die ons allemaal aangaan en die meer aandacht en betrokkenheid verdienen. Je kunt je mening hebben, maar je kan hem ook delen en gebruiken om samen met anderen iets te betekenen.

Vandaar onze vraag:

Voel jij je een betrokken inwoner van Olst-Wijhe en wil jij ook dat alle inwoners van Olst-Wijhe hier prettig wonen en leven, dan zijn wij op zoek naar jou! Je kunt ons enorm helpen door samen met ons het gesprek te voeren en ideeën en plannen in onze gemeente met ons te spiegelen. Al wil je ons maar een middag in het jaar helpen, je bent echt welkom! Juist ook als je ons versterkt met een jeugdige inbreng (18-45 jr)! Wil je een grotere rol spelen, dan kan dat ook. Misschien staat jouw naam dan volgend jaar wel op het stembiljet 😉

Mogen we eens iets van je horen?
Het e-mailadres om met ons in contact te komen is: [email protected]

Christian Boxman

Onze nummer 8 op de lijst is Christian Boxman uit Olst. Over de jongeren in onze gemeente zegt hij het volgende: Onze jeugd “Ieder kind verdient een fijne jeugd, een veilig thuis en goed onderwijs. Opgroeien in een dorp is geweldig. Althans, kan geweldig zijn. Want er zijn ook kinderen die het minder goed hebben.

Meer over Christian Boxman